Imagine

Happy Ending 



685f11.jpg


Heroes know that things must happen when it is time for them to happen.
A quest may not simply be abandoned;
unicorns may go unrescued for a long time, but not forever;
a happy ending cannot come in the middle of the story.

Peter S. Beagle









それぞれの人生
自分だけのストーリーを
自分らしく綴って
泣いたり、笑ったり

色んなハプニングがあって Happy End ♪
終わり良ければ全て良し(笑)










685f13.jpg





いつ打ち切りにされるか分からない
人生のドラマ(笑)

毎日の終わりが Happy End
みんなが笑顔でありますように ♪





ご訪問ありがとうございました。
Have a lovely day!



trackback: -- | comment: -- | edit